Vyhledávání


Kontakt

Lenka Peterková

E-mail: peteryn@seznam.cz

Výlet

06.06.2010 08:21

  Včera jsme jeli s paničkou, páníčkem a dětičkama na výlet. Jel jsem poprvé vláčkem a byl jsem prý úplně úžasný, říkala panička. Bylo krásné počasí, ale na můj vkus až moc velké horko, každou chvíli jsme stavěli a panička mi musela dávat hodně napít, jazyk jsem měl až na vestě. Vláček nás dovezl nejprve do Berouna, kde jsem si pěkně pohrál s ještě štěňátkem belgického ovčáka, pak jsme zase nasedli a jelo se do Srbska, tam jsme vystoupili a už se šlapalo. Já byl v pohodě, ale paničky malé ratolesti pořád brečeli, že je bolí nožičky, je jim horko a mě už to trhalo ušiska. Byli jsme se podívat na Kodskou jeskyni a potom ještě na zříceninu hradu Tetín. No co vám budu povídat, to bylo poprvé, kdy jsem byl po příchodu domů úplně vyřízený a spal jsem krásně až do rána. Budeme teď jezdit dost často, páníček nám to plánuje na každou sobotu, tak uvidíme. Dneska jedeme na výcvik poslušnosti, tak myslím, že tam paničce zase vyšvihnu pěknou ostudu, protože já se těch cizích pejsků nemůžu nabažit.