Vyhledávání


Kontakt

Lenka Peterková

E-mail: peteryn@seznam.cz

Úvod

21.11.2009 14:04

Plemeno australského ovčáka jsem objevila vlastně úplnou náhodou. Potřebovala jsem se dostat opět do formy po mateřské dovolené a vlastně taky trochu sobecky mít důvod, jak si každý den vymezit alespoň dvě hodinky pro sebe. V kalendáři s pejsky jsem objevila tohle nádherné plemeno a vážně jsem se hned zamilovala. Shodou okolností manžel přemýšlel, čím by mi udělal radost za ty útrapy s našimi dětmi a všiml si, jak neustále hledám na internetu pejska svých snů, proto se hned zapojil a už stačilo jen najít vhodného kandidáta.

 

A já měla tehdy obrovské štěstí. Narazila jsem na inzerát, kde chovatelská stanice Valkar právě prodávala štěňátka australských očáků s papíry a hlavně, bylo to jen kousek od místa našeho bydliště. Hned jsem kontaktovala chovatelku paní Mirku Valterovou, (musím zmínit její jméno, protože je to senzační člověk) a pak následoval jeden mail za druhým a já se jen bála, abych prošla výběrem a stala se tak hrdou majitelkou, které bude její pejsek zpříjemňovat každý den.

Když nám Mirka nabídla, abychom se na štěňátka přijeli podívat, byla jsem blahem bez sebe. Při příchodu nás uvítala maminka štěňátek Ketynka, která je vážně nádherná a tak bylo téměř jisté, že její drobečci budou vážně úžasní, a nemýlili jsme se.  Usadila jsem se mezi ta rozkošná štěňátka a protože jsem byla rozhodnuta pro varietu Blue merle, pokukovala jsem po třech klucích s tímto zbarvením. Pejsek, kterého dnes vlastním si nás vlastně vybral, nezapomenu na to, jak mi skočil na klín a už se ode mne celou návštěvu nehnul.

 

A tak se k nám dostala chlupatá kulička pojmenovaná jako Apač Valkar, a jméno, které jsem mu dala já je "JEDAY"

 

Dnes už to není malá kulička, ale velký nezbeda, který se snaží paničku stále něčím zaměstnávat. Jeho největší zálibou se stalo okusování, a to úplně všeho, ale nejradši má věci, které paničku nejvíce mrzí, jako jsou nově koupené botičky pro dětičky, nový botník a tak dále.

No už jsem se smířila s tím, že musím vše dobře uklízet!