Vyhledávání


Kontakt

Lenka Peterková

E-mail: peteryn@seznam.cz

To krásné bílé se mi moc líbí

09.01.2010 08:04

 

            Od včerejšího dne nám tu padá to krásné bílé, co se mi moc líbí, a čemu panička říká sníh. Panička se mnou včera šla dvakrát na dlouhou procházku a já se mohl radostí zbláznit, z té sněhové nadílky. Moc mi ten snížek chutná a panička mi hází takové malé míčky, které z toho bílého udělá, i když to jde prý hůř, panička říká, že je to nějaký prašan, no a já je s radostí chytám. A ten sníh nám tu stále padá, takže to vypadá, že si ho ještě chvíli užiji. Panička prý vezme na procházku foťák, tak mě uřčitě zase zvěční. Agility se teď nekoná, pořád bylo špatné počasí a teď máme ty hromady sněhu, tak nám naše instuktorka Eliška dá pak vědět, až zase budu moci trénovat.