Vyhledávání


Kontakt

Lenka Peterková

E-mail: peteryn@seznam.cz

Poprvé na cvičišti Brit

02.05.2010 12:27

 2.5.2010

       Dnes jsem byl poprvé na cvičišti Brit, které se nachází v Bohutíně, to byla ale paráda, těch štěňátek co tam bylo. A já se hned zamiloval do psí slečny Bernského salašnického psa, je to ještě zatím vážně děťátko, ale mě se strašně líbila a já jí snad také, protože dováděla jen se mnou. Pěkně se nám řádilo, jenže pak přišel takový pán a začal našim paničkám dávat příkazy, co s námi mají dělat. Já byl tak u vytržení z těch feneček, byl jsem totiž jediný pejsek, že jsem ty povely moc nevnímal. Ale panička si mě ukočírovala a už jsem se snažil šlapat jako hodinky. Ale stejně, co Vám budu povídat, radši bych ty slečny dál proháněl. Odteď chodíme každou neděli a panička doufá, že si brzy zvyknu na přítomnost jiných pejsků a nebudu už takový Janek.