Vyhledávání


Kontakt

Lenka Peterková

E-mail: peteryn@seznam.cz

Koupání

30.06.2010 22:24

 Včera mě panička s páníčkem a dětmi vzali na koupání k Orlické přehradě, to byla paráda, panička byla pořád ve vodě a já, ač vodu zrovna dvakrát nemusím jsem se za ní bezhlavě vrhal, plaval jsem za ní a snažil se jí vylézt na záda, což se jí očividně nelíbilo, a tak mě vždycky nasměrovala na břeh, a já zase za ní. To byla bžunda. Dneska byla obrovská buřina a já si strachy zalezl pod paničky postel a nechtěl jsem vůbec vylézt. Když bylo po všem, tak jsem vyrazil s paničkou a páníčkem na procházku, kterou jsem zakončil koupačkou v rybníku. Já se tu vodu snad naučím mít rád!  V neděli mě čeká zase cvičák, jsme trochu ostudy, teď jsme 14 dní nebyli, panička se mnou ale cvičí každý den, tak to snad nebude taková tragédie. No uvidíme. Jestli tedy nebudu mít zase radši pejsky než cvičení.